500 כדורי פלסטיק לאקדח אוויר איירסופט (ירוקים)

38.00

  • 500 כדורי פלסטיק לאקדח אוויר איירסופט (ירוקים)קוטר 6 מ”ממתאים ל אקדח אוויר

    אקדח איירסופט

    אקדח גז

    וכל מה שהוא 6mm

    כדורים לאקדח אוויר איירסופט

  • ניתן לאסוף מחולון בתיאום הגעה מראש
  • תשלום מאובטח באתר 

    500 כדורי פלסטיק לאקדח אוויר איירסופט (ירוקים)

    קוטר 6 מ”מ

    מתאים ל אקדח אוויר

    אקדח איירסופט

    אקדח גז

    וכל מה שהוא 6mm

    כדורים לאקדח אוויר איירסופט

    500 כדורי פלסטיק לאקדח אוויר איירסופט (ירוקים) הם הבחירה המושלמת למי שמחפש תחמושת איכותית ואמינה לאקדח האוויר שלו. כל כדור בקוטר 6 מ”מ, מה שהופך אותם למתאימים לשימוש עם אקדח אוויר איירסופט וגם עם אקדח גז וכל דגם אחר בקוטר 6 מ”מ.

    כדורים לאקדח אוויר איירסופט אלו מבטיחים דיוק מירבי ויריות חלקות בכל שימוש. תחמושת זו היא אידיאלית לאימון, משחק או סתם הנאה עם אקדח אוויר איירסופט. הכדורים הירוקים בולטים בשטח, מה שמאפשר מעקב קל אחרי היריות ומקל על איסופם.

    המארז מכיל 500 כדורים, מה שמספק כמות מספקת של תחמושת לאימונים ממושכים או משחקים מרתקים. תחמושת אקדח אוויר איירסופט זו מיוצרת מחומרים איכותיים, כך שתוכלו להיות בטוחים שהכדורים יעמדו בכל מבחן ויישארו אמינים בכל ירייה.

    בין אם אתם משתמשים באקדח אוויר איירסופט לצרכי אימון, משחק או תחרות, כדורי הפלסטיק הללו יספקו לכם את הביצועים הגבוהים שאתם מצפים להם. התאימו אותם לכל אקדח אוויר איירסופט בקוטר 6 מ”מ ותיהנו מחוויית ירי מקצועית ומהנה.

    כדורים לאקדח אוויר איירסופט אלו אינם רק איכותיים, אלא גם זמינים במחיר משתלם, מה שהופך אותם לבחירה מושלמת לכל חובבי האקדח אוויר איירסופט. תחמושת זו מציעה ערך מעולה עבור הכסף ומשלימה בצורה מושלמת את הציוד שלכם.

    אם אתם מחפשים תחמושת שתספק את כל הצרכים שלכם באקדח אוויר איירסופט, 500 כדורי הפלסטיק הירוקים הללו הם בדיוק מה שאתם צריכים. הם מתאימים לשימוש עם אקדח אוויר איירסופט, אקדח גז, וכל כלי נשק אחר בקוטר 6 מ”מ.